Педагогічний склад

Загальна інформація

У школі-інтернаті навчаються 125 учнів.  Кількість класів – 12, виховних груп – 11.

Педагогічних працівників – 49,  з них:  Відмінників освіти України – 3; учитель-методист – 1; Нагрудний знак «Василь Сухомлинський» – 1; старший учитель – 9;старший вихователь – 2.

У школі працюють логопед, практичний психолог, соціальний педагог, лікар-педіатр, медичні сестри.

Діяльність адміністрації і педагогічного колективу, спеціалістів орієнтована на створення умов для гармонійного  становлення кожного учня через єдність  фізичного, духовного, інтелектуального розвитку.

Вчителі:

Калініченко Надія Петрівнадиректор навчального закладу. Дві вищі педагогічні освіти: українська мова і література, дефектолог логопед. Старший учитель, відмінник освіти, нагрудний знак «Василь Сухомлинський». Викладає українську мову і логопедію.

Князєва Ірина Генадіївна заступник директора з навчальної роботи. Вища педагогічна освіта: російська мова і література. Категорія – старший учитель. Викладає світову літературу.

Матвієнко Валентина Петрівна – заступник директора з виховної роботи. Вища освіта: українська мова і література. Категорія – старший учитель. Викладає українську мову і літературу.

Акуленко Олександра Іванівна – учитель початкових класів. Середня спеціальна освіта. Категорія – старший учитель.

Алексашенко Ольга Володимирівна – учитель. Вища педагогічна освіта: математика, фізика. Викладає математику і фізику. Категорія – І.

Бондарчук Лідія Гнатівна – учитель. Вища педагогічна освіта: математика. Викладає математику. Категорія – старший учитель, відмінник освіти.

Бритенкова Людмила Анатоліївна – учитель. Вища педагогічна освіта: біологія, с/г праця. Викладає біологію і хімію. Категорія – І.

Васільєва Юлія Миколаївна – інструктор фізичної культури і спорту. Вища педагогічна освіта: вчитель фізичної культури, організатор спортивно-масової туристичної роботи. Категорія – ІІ.

Литвин Наталія Олександрівна – учитель. Вища педагогічна освіта: англійська мова, зарубіжна література, українська мова і література. Викладає англійську. Категорія – І.

Гур’янова Тетяна Миколаївна – учитель. Вища педагогічна освіта: українська мова і література. Викладає українську мову і літературу. Категорія – старший учитель.

Гур’янов Дмитро Олександрович – учитель. Вища педагогічна освіта: трудове навчання, інформатика, креслення, ОБЖ. Викладає трудове навчання, інформатику. Категорія – І.

Дєєв Олександр Миколайович – учитель. Вища педагогічна освіта: загально-технічні дисципліни. Викладає трудове навчання. Категорія – І.

Дубенко Ірина Василівна – педагог-організатор. Вища педагогічна освіта: біологія, валеологія, основи екології, практичний психолог. Ставка педагога-організатора, викладає: біологію, природознавство. Категорія – ІІ.

Захарова Ірина Миколаївна – учитель. Вища педагогічна освіта: англійська та німецька мова, зарубіжна література, українська мова і література. Викладає світову літературу, художню культуру, мистецтво, українську мову та літературу, основи здоров’я. Категорія – ІІ.

Іванцова Валентина Анатоліївна – учитель. Вища педагогічна освіта: учитель початкових класів. Викладає в початкових класах. Категорія – старший учитель.

Запорожченко Наталія Олексіївна – практичний психолог. Вища педагогічна освіта: практичний психолог, початкові класи, образотворче мистецтво. Ставка практичного психолога. Викладач образотворчого мистецтва. Категорія – І.

Манько Людмила Анатоліївна – учитель. Вища педагогічна освіта: початкові класи. Викладає в початкових класах. Категорія – старший учитель.

Матвієнко Віктор Григорович – учитель. Середня спеціальна освіта: диригент хору, музика та співи, сольфеджіо. Викладає музику і ритміку.

Межева Зінаїда Володимирівна – учитель. Середня спеціальна освіта: початкові класи. Викладає в початкових класах. Категорія – старший учитель.

Орел Віктор Анатолійович – учитель. Вища педагогічна освіта: історія. Викладає історію, географію, основи здоров’я. Категорія – ІІ.

Орловський Віктор Володимирович – учитель. Вища педагогічна освіта: трудове навчання, креслення, ОБЖ. Викладає фізичну культуру. Категорія – І.

Шутька Валентина Петрівна – учитель. Вища педагогічна освіта: математика. Викладає математику. Категорія – І.

Чіп Едуард Васильович – учитель. Дві вищі освіти: історія суспільства, вчитель спецшкол, дошкільних навчальних закладів – дефектологія. Викладає історію і право. Категорія – вчитель методист, відмінник освіти.

Чіп Світлана Іванівна – соціальний педагог. Дві вищі освіти: біологія, валеологія, екологія, практична психологія, соціальний педагог і психолог. Ставка соціального педагога. Категорія – І.

Сахно Аліна Валеріївна – учитель-логопед. Вища освіта: вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку, дефектолог. Проводить корекційно-розвиткові заняття: розвиток мовлення. Категорія – спеціаліст.

 

Вихователі:

Бондар Надія Іванівна

Верменич Тетяна Миколаївна

Гавриленко Лариса Петрівна

Галімон Олександра Станіславівна

Демченко Надія Анатоліївна

Дорошенко Світлана Василівна

Корнет Юлія Миколаївна

Костиренко Вікторія Миколаївна

Костиренко Світлана Анатоліївна

Лобода Наталія Олексіївна

Олефір Людмила Василівна

Онищак Тетяна Станіславівна

Пономаренко Лариса Володимирівна

Пасічник Алла Миколаївна

Перешивко Інна Володимирівна

Повненька Таїсія Вікторівна

Пустовіт Ольга Тарасівна

Садова Юлія Володимирівна

Шпак Тетяна Володимирівна

Юхно Валентина Василівна

На сьогоднішній день для навчання та виховання дітей, їх проживання створено всі належні умови, щоб вихованці відчували себе по-домашньому. З ними працює досвідчений і згуртований  колектив однодумців, який ставить за мету з перших днів перебування дитини у закладі вивчити її, надати  допомогу, відкрити її інтереси, розвивати творчі  здібності.

Життя і здоров’я вихованців  на відповідальності педагогів, від їх турботи залежить майбутнє дітей.  А тому, враховуючи сучасні тенденції розвитку освіти, традиції, що склались у закладі, потреби учнів і батьків, соціальне замовлення школі від суспільства, рівень індивідуального здоров’я  дітей та з метою формування, збереження, зміцнення  здоров’я учнів, мотивації на здоровий спосіб життя, недопущення поширення в дитячому середовищі шкідливих звичок робота навчального закладу організована як Школи сприяння здоров’ю.